۱۳۸۷ آذر ۱, جمعه

با توجه به شرایط فعلی ایران که این اوضاع به دست رژیم جمهوری اسلامی ایجاد شده است و رژیم در حال سرکوب مردم به بهانه

مذهب و از طرفی با ازارو اذیت اقلیتهای دینی - بهاییان ،مسیحیان ،دراویش و....- اما میبینیم که

کشورهای همسایه ایران اگرچه اهل تسنن هستند وبعضا خشک مذهب به شمار میایند اما چنین

کارهای وحشی گرانه ای انجام نمیدهند.

شاید مردم این کشورها به صورت پراکنده اعتراضاتی داشته و پرخاشگری کنند اما دولتشان مداخله نمیکند و اعتراضات آنها را مورد

توجه قرار میدهد در حالیکه درجمهوری اسلامی اینچنین نیست .

حالا می خوانیم فرمان کوروش بزرگ :

دين و آيين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم ، محترم خواهم شمرد و نخواهم گذاشت كه حكام و زير دستان من ، دين و آئين و

رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم يا ملتهاي ديگر را مورد تحقير قرار بدهند يا به آنها توهين نمايند .


من امروز اعلام مي كنم ، كه هر كس آزاد است ، كه هر ديني را كه ميل دارد ، بپرسد و در هر نقطه كه ميل دارد سكونت كند ، مشروط

بر اينكه در آنجا حق كسي را غضب ننمايد ،


……………………………………….

پایمال کردن سروری شهروندان ایرانی و

حق و حقوق کارگران شرکت اتوبوسرانی تهران و

کارگران نیشکر هفت تپه و ما بقی

………………………………………

حالا بخوانیم فرمان کوروش بزرگ:

من تا روزي كه زنده هستم ، نخواهم گذاشت كه شخصي ، ديگري را به بيگاري بگيرد و بدون پرداخت مزد ، وي را بكار وادارد .

رژیم دارد چنین کاری غیرمستقیم می کند ملت ایران را به بیگاری می کشد و بدون پرداخت دست مزد.



فقرو فحشا برای نان شب که اقای مسعود ده نمکی تهیه کرده است ،

به نظر خود شما ایا اقای ده نمکی این مصیبت را از کجا امد است؟ بجزاز خود رژیم که عامل ان است .حتما خود میدانید که برای مثال :

سردار زارعی که خود فرمانده نیروی ناجا بود،مسبب این فقرو فحشا هم بود . اقای ده نمکی ،ایا خود شما فروشنده نیستید ؟و یا به

بردگی نمگیرید؟

مگر باید علنا چنین کاری کرد و یا تجارت خانه رسمی برای فروش دختر وزنان ایجاد کرد؟ غیر از این است که ،فشارهای رژیم ،ملت

را به چنین عمل نا خوشایند ناچار به انجام می کند . وقتی که ا قشارمختلف ملت ایران در زیر مصیبت فقر به سر می برند،این شما

هستید که جواب گو هستید . اما شما جواب گو نیستید ،به همین دلیل چنین حرکتهای نا خوشایندی به بار می اید - من به شما که این مطلب

را می خوانید ، پشنهاد می کنم این فیلم را ببینید .

……………………….

حالابخوانیم فرمان کوروش بزرگ


من تا روزي كه به ياري مزدا ، سلطنت مي كنم ، نخواهم گذاشت كه مردان و زنان را بعنوان غلام و كنيز بفروشند و حكام و زير دستان

من ، مكلف هستند ، كه در حوزه حكومت و ماموريت خود ، مانع از فروش و خريد مردان و زنان بعنوان غلام و كنيز بشوند و رسم

بردگي بايد به كلي از جهان برافتد .


والا خجا لت دارد برای سید علی خامنه ا ی ودارو دسته اش که خود را نماینده امام زمان جا زده اند

و با صحبت های اقای رفسنجانی که می گوید غربی ها مغزها را فراری میدن وبه سمت خودشون می کشن .شما که ریس تشخیص

مصلحت نظام هستی چرا این حرفهای پوچ را بیان میکنی و از این همه نابسامانی در کشورحمایت می کنید و چرا اقداماتی نمیکنید که

وضع کشور و آموزش و پرورش این جوری نشه. خودتان بهتر می دانید .که دارید به ملت ایران ظلم ستم می کنید.وشما اقای خاتمی که

در سخنرانی تان گفتید اگر باراک اوباما رییس جمهور امریکا شود من هم نامزادی رییس جمهوری آیند ایران میشوم، شما که هشت سال

رییس جمهور بودید چی کار کردید برایه ایران بجز فریب کاری ملت ایران، جریانات 18تیر را حتمآ فراموش کردید؟ یا کشتار

سال 1379 دیگر مردم با نیش خندها فریب نمی خورند. با این حکومت استبدادی .

پایان دهید به جا دو گریتان .



حالابخوانیم فرمان کوروش بزرگ:



من تا روزي كه پادشاه ايران و بابل و كشورهاي جهات اربعه هستم ، نخواهم گذاشت ، كسي به ديگري ظلم كند و اگر شخصي مظلوم

واقع شد ، من حق وي را از ظالم خواهم گرفت و به او خواهم داد و ستمگر را مجازات خواهم كرد .


ایران وطن ماست . کوروش پدرماست

..................................................................


نظر شما در مورد مطلب چیست ؟

..................................................................

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام توپه

ناشناس گفت...

به امید جامعه یی اخلاقی &آزاد و آزاده و بالاتر به امید دنیایی این گونه

ناشناس گفت...

سلام دوست گلم .مرسي به وب سايت من سر زديد و نظر زيباتون را گفتيد. وب سايت شما هم خوب است .ولي من به مسائل سياسي علاقه ندارم .موفق باشيد.

ناشناس گفت...

حالا که آمدی ، همیشگی باش ،

جاودانه بمان و خستگی ناپذیر باش !
------------------------------

سلام دوست عزیز [گل]

خوبی؟

[قلب] ****دفتر عشق به روز شد****[قلب]

منتظر حضور گرمت هستم [گل]

برقرار باشی و سبز [گل][گل][گل]