۱۳۸۷ آذر ۱۲, سه‌شنبه

كارهاي بسياري براي محدود كردن برنامه‌ي هسته‌يي ايران بايد انجام شود

باراك اوباما در توضيح اولويت‌هاي سياست خارجي خود مدعي شد كه كارهاي بسياري براي محدود كردن برنامه‌ي هسته‌يي ايران و كره شمالي بايد انجام شود.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باراك اوباما، رييس‌جمهور منتخب آمريكا روز دوشنبه هنگامي كه انتخاب هيلاري كلينتون به عنوان وزير امور خارجه‌اش را اعلام كرد، با تكرار اتهامات غرب مبني بر نظامي بودن برنامه‌ي هسته‌يي ايران مدعي شد: كارهاي بسياري وجود دارد كه بايد براي جلوگيري از گسترش تسليحات هسته‌يي به ايران و كره شمالي، تحقق يك صلح دائم بين اسراييل و فلسطين و تحكيم كردن موسسات بين‌المللي انجام گيرد.به گزارش خبرگزاري رويتر، آمريكا و برخي متحدان اروپايي‌اش مدعي‌اند كه تهران تحت پوشش برنامه هسته‌يي صلح‌آميز خود در تلاش براي دستيابي به تسليحات هسته‌يي است و در همين راستا تاكنون تحريم‌هايي را عليه تهران اعمال كرده‌اند تا ايران را متقاعد به تعليق تسليحات هسته‌يي‌اش كنند...

۲ نظر:

ناشناس گفت...

چج.ری نظرای من برای تو می اد لطفا اگر پاکشون نکردیدی می شه برام بفرستید ببینم چه نظراتی بوده اند
درباره وبلاگن هم خیلی خوب و جالبه و عالی کار می کنی ارادتمندیم عزیز

ناشناس گفت...

سلام عزیز خوبی اخه من نمی دونم چجوری نظرات من برای تو نی یاد خیلی عجیبه من بلد نیستم چجوری باید درست کرد اخه چجوری ممکنه نظرات من برای تو ارسال بشه ممنون
راستی شما عرب هستید کجایی