۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه

تغییر وزیر کشور ایران تکذیب شد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور شایعه تغییر مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت محمود احمدی نژاد را تکذیب کرد.
طی روزها و هفته های گذشته، برخی رسانه های داخل و خارج از ایران از تغییر در ترکیب هیات دولت خبر داده بودند. این رسانه ها به طور خاص از تغییر وزرای کشور، اقتصاد و دارایی و خارجه خبر داده بودند.
روز گذشته به دنبال تکذیب خبر تغییر در ترکیب هیات دولت از سوی غلامحسین الهام، سخنگوی دولت، داوود دانش جعفری، وزیر اقتصاد ایران در مورد شایعه استعفایش به خبرنگاران گفت: "به هر صورت در دولت نهم همواه این نوع بحث ها در قالب شایعات و یا بعضا شایعاتی که تبدیل به واقعیت می شود وجود داشته و در مورد من نیز چندین بار این بحث مطرح شده است."
محمدحسین موسی پور، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور امروز یکشنبه، هجده فروردین به خبرنگاران گفت که تغییر وزیر کشور را تنها از طریق رسانه ها شنیده است. او افزود که تا کنون با وزیر کشور هم در این مورد صحبت نکرده است. آقای موسی پور گفت که سخنگوی دولت، تمام شایعات مربوط به تغییر وزرا را رد کرده است.
این در حالی است که پیش از این نیز بحث تغییر وزیر کشور در ایران مطرح شده بود اما او تا کنون در سمت خود باقی مانده است.
تا کنون وزرای نفت و صنایع و معادن، وزیر رفاه و تامین اجتماعی و تعاون از سوی محمود احمدی نژاد از سمت وزارت کنار گذاشته شده اند. محمود فرشیدی، وزیر آموزش و پرورش ایران نیز آذر سال پیش از سمت خود کناره گرفت.
روز گذشته، غلامحسین الهام، سخنگوی دولت ایران، تغییر در ترکیب هیات دولت را رد کرد و آن را دروغ سیزده خواند.
آقای الهام، در نشست خود با خبرنگاران، شایعات در خصوص تغییر وزیر امور دارایی و اقتصادی را رد کرد و آن را "سناریویی برای تحت الشعاع قرار دادن برنامه های اقتصادی دولت خواند."

هیچ نظری موجود نیست: