۱۳۸۷ مهر ۸, دوشنبه

احمدی نژاد: در سازمان ملل پیام انقلاب را به جهانیان منتقل کردم

پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري: محمود احمدی ‌نژاد روز یکشنبه در نشست مشترك هيأت دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه در نهاد رياست جمهوري انجام شد، گفت دولت نهم براساس آمار و ارقام مستند در مقايسه با بقيه دولت‌ها بسيار موفق بوده است اما علي‌رغم اين موقعيت‌ها عده‌اي بيرون از دولت و مجلس به تبليغات منفي عليه دولت مي‌پردازند و معتقديم جوسازي عليه اقدامات دولت و زير سوال بردن ارزش‌ها ناشكري است.
احمدي ‌نژاد با تأكيد بر اينكه دولت و مجلس همدل و در كنار هم هستند، تصريح كرد: بايد تلاش كنيم پرچم عزت ايران اسلامي را در داخل و خارج كشور در بالاترين نقطه به اهتزاز درآوريم و در كنار هم، اهداف انقلاب و ارزش‌ها را به پيش ببريم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با ارائه گزارشي از سفر به نيويورك و شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، خاطر نشان كرد: صحنه نيويورك يك فرصت تاريخي است كه بايد از آن براي انتقال پيام انقلاب به جهانيان استفاده برد.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امپراتوري آمريكا با استفاده از قدرت اقتصادي و توانمندي نظامي 300 ميليون نفر را در آمريكا با تبليغات يكسويه ايزوله كرده است، اظهار داشت: به منظور شكستن اين ديوار سنگين رسانه‌اي و نيز درگير كردن دشمن در خانه‌اش اهداف خود را براي اين سفر ترسيم كرديم و در برنامه‌هاي مختلف به دنبال رساندن پيام‌ انقلاب اسلامي به مردم جهان و به خصوص مردم آمريكا بوديم.
وي با اشاره به اينكه در صحنه جهاني همه منتظر شنيدن پيام انقلاب و جمهوري اسلامي ايران هستند، گفت: امروز ديگر سخنان ديگران در رسانه‌هاي جهاني كم‌رنگ شده و حتي انعكاس پيدا نمي‌كند اما به محض حضور ايران، تكاپوي رسانه‌ها بيشتر مي‌شود و همگي به دنبال گرفتن خبر از ايران هستند و امسال با استفاده از اين فضاي رسانه‌اي زير سوال بردن بنيان ليبرال دمكراسي و مطرح كردن انديشه ديني را در برنامه خود داشتيم.
رئيس‌جمهور افزود: در جهان دو بت به نام آمريكا و اسراييل درست شده بود كه كسي قادر نبود به آنها نزديك شود، اما به فضل الهي و ايستادگي ملت ايران امروز هيمنه اين دو بت شكسته شده است.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا از سال گذشته همه توان خود را بكار گرفتند تا مانع از رسيدن پيام ملت ايران به گوش جهانيان شوند، تصريح كرد: گرچه سنگين‌ترين تبليغات را به راه انداختند اما به فضل الهي و با وجود همه تبليغاتي كه انجام شد در تظاهرات اصلي كه در مقابل سازمان ملل متحد برگزار كردند حداكثر جمعيتي كه توانستند جمع‌آوري كنند به هزار نفر نمي‌رسيد.
وي تأكيد كرد: امروز به فضل الهي گوش شنوا براي شنيدن آرمان‌هاي ملت ايران چندين ميلياردي شده است و آرمان‌هاي امام(ره) و رهبري عزيز در حال تحقق است.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: دوران امپراتوري آمريكا به پايان رسيده است و بايد دست به دست هم بدهيم تا به لحاظ آرماني و تئوري، خلائي كه در دنيا ايجاد مي‌شود را پر كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: