۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

احمدی نژاد: بايد الگوهای فعلی جهان را در هم بشكنيم

خبرگزاري حکومتی انتخاب: "احمدي نژاد صبح امروز در همايش «توفيق خدمت» كه با حضور اكثريت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، گفت رژيم صهيونيستي پس از سيلي خوردن از ملت لبنان مانند موشي مرده به پايان راه رسيده است.
رئيس جمهور با بيان اينكه امروز فلسفه وجودي رژيم صهيونيستي زير سوال رفته و اين رژيم غاصب و جعلي رو به افول و اضمحلال است، تصريح كرد كساني كه فكر مي كنند با برگزاري مراسم جشن تولد مي توانند اين جنازه متعفن را زنده كنند، سخت در اشتباهند و شركت كنندگان در اين مراسم نيز بايد بدانند نامشان در زمره جنايتكاران ثبت خواهد شد.وی با اشاره به اينكه اگر برخي كشورهاي منطقه نيز با اين رژيم همراهي كنند در آتش قهر ملت ها خواهند سوخت، اظهار داشت: اگر برخي خيال مي كنند، با دور هم جمع شدن مي توانند تغييري در محاسبات جهان بدهند، به شدت در اشتباه هستند زيرا ملت ها آنها را دفن خواهند كرد.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود در همايش «توفيق خدمت» گفت در عرصه خارجي نيز ماموريت داريم. باید انديشه اسلام ناب را به عنوان تنها راه نجات بشريت به ملت ها ارائه كنيم.
احمدی نژاد با بيان اينكه بايد الگوهاي فعلي جهان را در هم بشكنيم، تاكيد كرد رمز پيروزي ملت ايران در موضوع هسته اي خروج از ساز و كارها و مناسبات ظالمانه جهان بود."

هیچ نظری موجود نیست: