۱۳۸۷ خرداد ۷, سه‌شنبه

اهل کجائی ؟ مسجد سلیمون

در آستانه صد ساله شدن نفت در مسجد سلیمان بدلیل اینکه طول سنوات عمر در جمهوری اسلامی بیشتر از حبس ابد ممنوع است لذا بر آن شدیم تا با ویلیام ناکس دارسی یکی از عوامل پشت پرده دشمن که باعث طول عمر این موهبت پلید الهی گردیده مصاحبه ای ترتیب بدهیم که شرح آنرا در زیر میخوانید :

ما : ببخشید آقای ویلیام شما صد سال پیش در مسجد سلیمان چیکار میکردید ؟!
ویلیام : با سلام و صلوات به ارواح طیبه ملکه ویکتوریا البته اول قرار بود ما برویم تهران تا چیزهای دیگری پیدا کنیم که باعث وابستگی شما به ما بشود ولی حساب کردیم دیدیم هر کاری بکنیم شما در آنزمان بما وابسته نمیشوید برای همین رفتیم مسجد سلیمان نفت را پیدا کردیم تا شما در این زمان بما وابسته بشوید !

ما : شما با نفت ما چیکار میکردید ؟!
ویلیام : اول همه اش را میبردیم سر سفره مردم خودمان ولی بعداً شما یک شاه بد اخلاقی آوردید که همه اش را می آورد سر سفره خودتان و ما داشتیم بیچاره میشدیم که شکر خدا شماها انقلاب کردید و زود بیرونش کردید آن مردیکه عوضی وابسته را و الآن دوباره ما همه اش را میبریم سر سفره خودمان !

ما : حالا چرا نفت ؟!
ویلیام : البته این خیلی سوال خوبی است برای اینکه ما اول میخواستیم برویم در نطنز پیدا کنیم لیکن دیدیم آنرا نمیتوانیم ببریم سر سفره خودمان برای همین گذاشتیم باشه سر سفره خودتان که ازش استفاده صلح آمیز بکنید و چون استفاده صلح آمیز شما با استفاده جنگ آمیزتان زیاد فرقی نمیکند برای همین شما با اورانیوم کارهای صلح آمیز میکند برای اینکه ما بتوانیم تفنگهایمان را بفروشیم به بقیه کشورها که البته معامله خوبی است و با آرمانهای هر دویمان کاملاً مطابقت دارد !

ما : یعنی شما اینقدر از ما میترسید ؟!
ویلیام : نخیر ما از خود شما زیاد نمیترسیم بلکه از رفیقهای شما خیلی میترسیم مثل بن لادن و سید حسن ! این قضیه هم ریشه تاریخی دارد یعنی در ۱۴۰۰ سال پیش همه از ترس شمشیر مسلمانان سپر میساختند الآن از همه از ترس موشک مسلمانان سپر موشکی میسازند !

ما : چرچیل با نفت ما چکار داشت ؟!
ویلیام : آن خدابیامرز با نفت شما به ناوهای انگلیسی بنزین میزد که بروند ترتیب هیتلر را بدهند که عین رئیس جمهور شما زرت و پرت میکرد ! البته هیتلر آدم باهوشی بود ضمن اینکه خیلی هم تر و تمیز و مرتب بود که یعنی دقیقاً عین رئیس جمهور شما ! منتها هیتلر شعورش به اندازه رئیس جمهور شما نمیرسید برای اینکه وقتی ملوانهای انگلیسی را میگرفت فوری میکشت ولی شما وقتی میگیرید بهشان کت شلوار میدهید و میگوئید غلط کردیم و آزادشان میکنید بعد به چند نفر مدال میدهید و همان قضیه را جشن میگیرید که البته خیلی هم جالب است !

ما : نظر شما درباره افزایش جهانی قیمت نفت چیست ؟!
ویلیام : نظر ما دراینباره مثبت است و چون قیمتها در تمام دنیا به دلار است و ارزش دلار امریکا نصف ارزش پوند ماست به همین خاطر اتفاقاً برای ما اصلاً گران نیست بلکه مقرون به صرفه هم هست به همین دلیل ما اتفاقاً از بقیه کشورها کمک میگیریم که تا میتوانند قیمت نفت را بالا ببرند تا سهمیه بندی بشود بلکه مردم بیشتر قدر این نعمت الهی را بدانند !

ما : میشه واضح تر بفرمائید برای اینکه ما قشنگ خر فهم بشویم ؟!
ویلیام : ببینید مثلاً همین خود شما ! ما قبلاً به رئیس جمهورهای شما پول میدادیم تا یک کارهائی بکنند که قیمت نفت بالا برود ولی الآن رئیس جمهور شما همینطور نزده میرقصه و مفتی یک کارهائی میکنه که نفت بشه لیتری هزار دلار که امیدواریم همینطور تا ابد رئیس جمهورتان بماند !

ما : صد سال پیش وقتی شما نفت مسجد سلیمان را پیدا کردید با گاز مسجد سلیمان چکار کردید ؟!
ویلیام : آنموقعها یک کشوری بود به اسم شوروی سابق (!) که یک استانی داشت بنام تیرکمونستان که حالا اسمش عوض شده ! ما چون همیشه پیش بینی هزار سال بعد را هم میکنم لذا همانموقع گاز مسجد سلیمان را با لوله کشیدیم آنجا تا هر وقت یکی خواست در مملکت شما درباره حضور ما در عراق زرت و پرت بکند به آنها بگوئیم فلکه را ببندند تا او یخ بزند و دیگر زرت و پرت نکند ! این طرح پارسال بطور آزمایشی اجرا شد ولی چون بجای آن کسی که زرت و پرت میکرد مردم یخ زدند موفقیت آمیز نبود و او هنوز دارد زرت و پرت میکند !

ما : خیلی ممنون که در این مصاحبه شرکت کردید خدا بیامرزدتان چه آدم خوبی بودید ! پس چرا در تاریخ ما اینقدر درباره شما بد نوشته اند ؟!
ویلیام : تاریخ شما همینجوری است هر سی سال یکدفعه درباره قبلی ها بد مینویسند ! میگوئید نه سی سال دیگه ببینید درباره امروز مملکت شما چنان فجایعی را بنویسند که شما خودتان که الآن دارید میبینید بعداً بگوئید نه بابا دیگه اینا اینطوریهام آدمکش نبودند ! ضمناً منهم از مصاحبه شما ممنونم توی قبر حوصله مان سر رفته بود !

هیچ نظری موجود نیست: