۱۳۸۶ اسفند ۲۹, چهارشنبه

روزنامه هموطن سلام: قضات شعبه 77 دادگاه کيفري استان تهران، تحقيقات خود را در مورد پرونده پسري که از سوي مامور قلابي مورد آزار قرار گرفته بود آغاز کردند.
دو هفته پيش پسر 18ساله يي به ماموران پليس مراجعه کرد و مدعي شد از سوي يک مامور قلابي مورد آزار جنسي قرار گرفته است.
وي در توضيح ماجرا گفت؛ در صف اتوبوس ايستاده بودم که متوجه شدم مردي به طرز عجيبي به من نگاه مي کند. ظاهرش نشان نمي داد سارق يا مزاحم باشد. دقايقي بعد وي کنارم ايستاد و کتش را کنار زد و دستبند و بي سيم اش را نشان داد و آرام به من گفت مامور است و بايد از من سوالاتي بپرسد.
وي ادامه داد؛ من هم قبول کردم و به تصور اينکه مرا با فرد ديگري اشتباه گرفته همراهش رفتم.
مامور قلابي مرا داخل ساختماني برد و مورد تجاوز قرار داد.
جوان شاکي در ادامه گفت؛ اين موضوع آنقدر مرا تحت تاثير قرار داده بود که نمي توانستم تصميم درست بگيرم. بعد از چند روز برادرم با اصرار از من پرسيد ماجرا چيست و بعد هم از من خواست شکايت کنم. با تاييد تجاوز به عنف به جوان شاکي از سوي پزشکي قانوني، تحقيقات پليس براي دستگيري متهم آغاز شد.

هیچ نظری موجود نیست: